Kezdőlap

ÜDVÖZÖLLEK a MAGAM és EGYBEN a D&C Iroda Kft. HONLAPJÁN!


dr. Halász Árpád vagyok.



Ismerj meg! Ismerd meg új cégünket!



A jogi egyetem elvégzése után az akkori mezőgazdasági termelőszövetkezetekben dolgoztam jogtanácsosként.

A jogi egyetemet Szegeden végeztem levelezőn 1983-ban.

Ezt megelőzően matek-fizika szakon ált.iskolai tanári diplomát szereztem szintén Szegeden.
1983-ig voltam tanár, igazgató, járási felügyelő.



A mellékelt avatási bizonyítvány szerint cum laude minősítéssel avattak doktorrá.


A szakvizsga letételéhez szükséges joggyakorlatot a tsz-ekben végeztem egyedül.

Nem voltam leíró, fogalmazó, ügyvédbojtár.

Saját tapasztalataim alapján szereztem jártasságot a jog gyakorlásában.

1987. február 19-én tettem le a szakvizsgát, ez után lettem hivatalosan is jogtanácsos.

Főállásban Hencidán kezdtem, majd később közös foglalkoztatásban Hencida és Nagykereki tsz-ek.

Majd mellékfoglalkozásban hozzájött: Gáborján és Szentpéterszeg.

Később a főállásom a Berettyóújfalui Állami Gazdaság volt a többi tsz pedig megmaradt mellékfoglalkozásként.

A munkám sok volt, így örömömre szolgált, hogy megalakítottuk hárman a 198.sz. jogtanácsosi munkaközösséget.

A munkaközösségünk felfelé ívelő pályára állt, a környező gazdálkodó szervekkel megbízási jogviszonyban álltunk és mi láttuk el a képviseletüket. Jogtanácsosként megismertem az akkori gazdasági életet, tapasztalatokat szereztem a gazdasági jog területén.

A rövid életű munkaközösségünket megszüntette az ügyvédi törvény amely alapján automatikusan ügyvéddé váltunk, ügyvédi irodává alakultunk. Így a 198 sz. Ügyvédi iroda vezetője lettem.Kezdetben angolszász mintára szerveződtünk. Velem együtt 3 ügyvéd különböző szakterületekre specializálódott,közös jelöltek és adminisztráció segítette munkánkat. Ügyvédi irodánk a Magyar Vállalkozásfejlesztési Alapítvány támogatásával gyorsan átállt a vállalkozások létrehozására és segítésére. Irodánk sikeresen végzett csődbiztosi munkálatokat cégek megmentése érdekében. Pályázatunk alapján 1991-től felszámolással,végelszámolásokkal foglalkozó céggé váltunk. Az iroda mellé könyvelő Bt.-t is létrehoztunk könyvvizsgálók, könyvelők közgazdász foglalkoztatására. Ezt követően az ügyvédi munka mellett a felszámolás, a követeléskezelés, követelésvásárlás, a privatizációban való részvétel mint új munkaterületek jelentették a nagyobb bevételt.

Sok kicsi és néhány nagy céget kaptunk felszámolásra.Több cégnél voltam felszámolóbiztos, végelszámoló, vagyonfelügyelő.

A bakkonszolidáció kapcsán részt vettünk a követeléskezelésben és a követelés vásárlásokban is. Több bank követelésének megvásárlója voltam és sokáig kezeltük a magyar állam egyes követeléseit az MBFB /Magyar Befektetési és Fejlesztési Bank/megbízása alapján. Dolgoztam, illetve irányítottam a Berettyóújfalui Állami Gazdaság és a Szeghalmi Állami Gazdaság privatizációját.

Mostanra újra jogtanácsos lettem és létrehoztam az új cégünket főként az utóbbi tevékenységek végzésére.

2011 november 21-től rendelkezik a D&C Iroda Kft és én magam is mediátori/közvetítői/ jogosítvánnyal.




Elérhetőségeim:

desciroda@gmail.com 

tel: 06 30 655 2061



------------------------------

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése